Az utóbbi időben sokat agyaltam azon, hogy mikor és hol csapjam földhöz a John Deere-t, mert ugye annak hasalnia kell! Mivel szép a hídja, szép az autó (szerintem) és csak ez hiányzik a koncepcióból, ezért megpróbáltam megfelelően összerakni a dolgot. Kell egy csarnok, emelő, bakok, pár szerszám, lelkes csapat, fényképezőgép, sör, kesztyű. Szinte minden adott ezek közül, de a csapat tagjai dolgoznak, néha még szombaton is, ezért csak a vasárnap maradt, akkor pedig nem egyszerű megfelelő helyet találni ahol rendesen be lehet lőni a vasat.

Ekkor jött az ötlet mikor kiderült, hogy a Ringen lesz a Rajzás, hogy agyoncsapom a hétvégémet és ott a boxban csinálunk egy kisebb látványosságot és leültetjük a gépet a helyszínen. Lelkesedésemet sikeresen lelohasztották, csináljam a parkolóban, vagy ahol akarom, nem kell, nincs lehetőség, de jó... Semmi baj, nem adjuk fel, hiszen kész a híd, kész a kocsi én is kikészülök lassan, a Cruise Night pedig itt vigyorok a küszöbön! Ekkor jött a szikra, hogy ha nem a VW-s nyitó esemény, akkor Carstyling vagy EMAT Show. Nos, a Carstyling tele és nem is az én világom, az EMAT-hoz pedig Ricardo segítségével kerültem közelebb. Gyors telefon és email váltás után, ma kaptam meg a választ arra, hogy mehet a dolog, szerelhetünk, összekoszolhatjuk a ruhánkat, csak látványos legyen a "baleset". Ezért a JDE a jövő héten felköltözik a Millenárisra, ücsörgök mellette kicsit, nézegetek motorokat, kerékpárokat és nem utolsó sorban nagy nyilvánosság előtt felavatom a Déri János hidat! Kösz a képet Binci!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr542762945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása