Ha ezt tegnap este írtam volna, akkor egy "ez is megvolt még sincs este" szintű gyenge poénnal nyithattam volna, de a Soproni Szőke Ciklonban található női hormonok elnyomtak és reggel lett a dologból. Az mindenesetre bíztató, hogy szinte minimális hírverés mellett több mint 20 autó és gazdája, utasa jelent meg tegnap este a Nagyerdőben. Előkerült egy 1970-es első tulajtól származó Spar, valamint Andris megvillantotta az új Empi replikákat. Érdekes volt látni, hogy a megjelent autó Áfányi része Spar bogár volt, hiszen a Nórié, a Bincié, a Karcsié, a Somáé és a frissen megmozgatott ex-ügyvéd autó is a gazdaságos verzió. Elnézve a gépeket megállapítottam, hogy a mi kis négysajtos pizza-forma, hatzöld bogarunk a leglátványosabban szar autó, amin belátható időn belül változtatni kell. A fényképek mobillal készültek, mert elindultam felszerelés nélkül (poénnal zárnék) mintha p*cs nélkül mentem volna b***ni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr761891258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása