A VW csoportnál mindig komoly súlyt fektettek a reklámokra, bár ez nálunk nem jelentkezett nagyon intenzíven. A reklámmal foglalkozó szakemberek szerint kutyával és gyerekkel bármit el lehet adni, nem tudom mennyire igaz ez a próbababákra?! Gondoljuk csak át, hogy kis hazánkban az eladott VW Golf gépkocsik hány százaléka volt GTi és vajon mekkora arányt képviselnek az 1.4 és az 1.6 motoros modellek. Igen szomorú lenne a statisztika. Addig is pár reklám, hátha 20-25 év múlva ezek miatt veszünk vénségünkre Golf V-VI GTi-t.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.