VW Bonito

Címkék: vw bonito rat look ft bonito rare vw

2009.11.15. 17:29

A szombati nap kicsit kalandosra sikeredett, de ezt (szinte) csak magamnak köszönhetem. Ennek a remekbe szabott napnak a keretén belül azt hiszem én voltam az egyetlen ember az országban aki egy műszaki vizsgával és magyar!!! papírokkal rendelkező Bonito-ban ülhettem. Ez a remek műanyagkarosszériás sportkocsi (ha-ha) biztosan nagy hatással volt korábban a benzinvérű VW kedvelő tömegre, de nekem nem dobbantotta most meg a szívemet. Bár szeretem a rat-look autókat és a vasoxiddal sincs bajom, de ez annyira megfoghatatlan és súlytalan számomra, hogy nem éreztem igazán semmit. A gép sajnos a Hungarian-look irányába orientálódik a képek alapján... Csöpögött a víz a fejemre a napfénytetőnél, leégett a hátsó vezetékköteg az autóban, a motortérben van elhelyezve egy poroltó, amit ha tűz esetén el akarsz érni komoly mutatványokra van szükséged, szóval jó. Mivel a gép 500 000 forintért nem eladó ezért megkérdeztem, hogy egy 250 000 forintos ajánlathoz mit szólna?! Nem csaptunk egymás markába, érthető, ugye?! Mindenesetre megnéztem, beleültem, kipróbáltam, lefotóztam, majd vizeltem egyet az udvaron és távoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr871527212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása