Farsang ratro

2011.01.19. 22:32

Gyerekkorom képei között, valamint az orromban turkálva találtam ezeket a képeket. Óvodás, kisiskolás korom farsangi képei lesz az első csomag amit megosztok az érdeklődőkkel.

Ovi, Debrecen, kiskossuth, Bessenyei utca. Nem tudom mi járhatott anyámék fejében mikor ezt a maskarát kitalálták nekem, esetleg volt egy eltitkolt testvérem valahol Matyóföldön?! A remek stílusérzékkel kiválasztott ruhát kicist agyonüti a mamuszom, de egy mosolyt megér. Megfigyelhető hátul a klasszikus Szobi szörp a szekrényen ami az akkori bulik elengedhetetlen kelléke volt az csoportokban. Hol volt még akkor a kölyök pezsgő, meg a barna kóla!?

Nem tartozik szigorúan a tárgyhoz, de itt törtem be a fejem bújocska közben, mikor összefejeltem Kárpáti Lacival, illetve ismerkedtem az óvonők alsónemüiel alvás előtt és leskelődtem a szoknyák alá. Azóta hord Márti néni nadrágot.

És még egy komoly esemény marad meg a vinyón. Nagyon nagy nyomás volt rajtam egyik nyári délután homokozás közben, mert sok-sok selymes homokot kellett előállítanom szitával. annyira erőlködtem, hogy sikerült bekakkantanom gugolás közben. Viszont a munka mindenek felett állt és ezért óvatosan benyúltam a gatyeszba és kimarkoltam a kis golyócskákat, majd elástam mint aki jól végezte a dolgát. És milyenn jól! Majd alvás után jött értem anyám, aki észrevette, hogy tiszta sz.r a seggem. Mielőtt elindultunk volna haza még a hóna alá kapott a maga 148 (igen, csak mondja, hogy 150 cm, mert nem ülhetne elől a kocsiban, nem is vezethetne) centijével és a zuhanyzónál a baba szappan segítségével megszabadított a barna kenettől. Élmény volt átélni...

 

Holnap iskola!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr242599022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása