Biztosan sokan tudjátok, hogy közeleg a VW Festival időpontja... Viszont idén még nem gurult ki az udvarról egyetlen igazi hasalós autó sem, mert a JDE az maradt a téli álomig (vagy az eladásig) gyári magasságban, annak ellenére, hogy a keskeny híd ott kacsingat rá nap mint nap. Ezért a Silverre esett a választás. Nem elég, hogy mindössze 3700 darabot gyártottak belőle, most még különlegesebbé (és használhatatlanabbá) tesszük a futómű cserével. A művelet ma indult és remek tempóban "esett" ki a helyéről a hídtest, könnyen indultak a csavarok, lazult az anya, engedett a vas. Ám az utolsó fázisban, az alvázfejhez rögzítő csavarok közül az egyiknél éreztem, hogy baj lesz. Gyorsan felvettem a szopóálarcot és próbáltam megbírkózni vele, kopácsoltam kalapáccsal, többszöri csavarlazítós adag (egy rendes szipus a dzsumbujból biztos rávert volna a kezemre a mennyiség láttán) ellenére sem adta magát könnyen. Elszakadt. Reggel várom a specialistát, hátha tud vele valamit kezdeni. Ha nem nyert volna a csavar rövidített játszmában akkor már a helyén lenne az ami a Kamei spoilerrel együtt megosztja a bogaras társadalmat: narrowed beam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr992272121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása