Only dropped

Címkék: lada 1200 vaz onlydropped

2010.06.12. 08:40

Nagyszerű érzés látni, hogy a volt szovjet tagállamban milyen nagy kultúrája van a hasalós autóknak. Mindig tetszettek a Ladák, de kimaradtak az életemől, ahogy a Simson is. Amikor 18 évesen mindenki a Ladát verte keresztbe akkor én a 850 Fiattal toltam, amikor a Simson volt menő akkor Babettával jártam és anyámékkal laktam, talán macskám is volt. Szóval most átnéztem az onlydropped.com oldalt és nagyon tetszett, de azt hiszem ennyi elég is volt az orosz retro érzésből.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr32075595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása