A VW számára egy zsákutcaként elkönyvelt modell amely nem futott sokáig. A megjelenésekor a konkurencia már régen orrmotort és vízhűtést alkalmazott, zavaró volt a vásárlók számára, hogy a fűtésnek "szaga" van. Igazi nagyautóként kellett volna harcba indulnia a bogártulajdonosok kegyeiért, de a fora sem volt szép, az akkori ára sem volt jól eltalált ezért egy mosellfrissítést követően (VW 412) mintegy 375 000 darab legyártott autó után elsorvasztották a modellt és átadták a helyett a Passatnak, mert akkor más más szelek fújtak. A nálam lévő darabról kicsit később...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.