Malacom van...

Címkék: porsche vw c2 passat gewinde 35i

2009.10.29. 19:37

A mostanában következő, régebbi autóimra vonatkozó bejegyzések kicsit szentimentálisak, vagy erőszakos hangvételűek lesznek. Ez persze nem jelenti azt, hogy becsukott szemmel kellene olvasni, csak volt olyan autóm amire ha rágondolok melegség tölti el a szivemet és van olyan is amitől sirni tudnék. (És nem azért mert a paksi mogyorót tépkedem a seggemből!)

Az autó beszámítás során került hozzám, miután a friss, ropogós Nissan Micraból kiszálltunk a családi ház miatt. Semmi különöset nem láttam benne, csak azt, hogy ritka és ronda, vagy ritka-ronda szine van. Később kiderült, hogy klímás (fontos) és hogy erős 2.0 16V motor van benne. Ezek már felkeltették az érdeklődésemet, ezek mellé csak hab volt a tortán a szervízkönyv és a második tulajdonos, úgy, hogy az első a dohánygyár volt, ahol sofőrös gépkocsiként szolgált. Ennyit a szentimentalizmusról. Sok kilométert utaztunk együtt, kisebb-nagyobb bajokkal, de még most is örömmel gondolok vissza erre az autóra. Cseréltem lengéscsillapitókat, kipufogót, minden szilentet, talpast, meggyűrűzték egyszer, szelepszár szimeringet, stb. Ezen kívűl dobtam alá egy KW Variante II futóművet, amit letekertünk és felpuhítottunk és imádnivaló volt vele, hasalt és kényelmes volt, nem szakadt le a szilikoncsecs sem a Thököly úton haladva. Ehhez párosítottam egy Porsche C2 felnigarnitúrát 6*16 és 8*16 méretben polírozva. Szép volt, de ekkor döntöttem el, hogy nem lesz több polírozott kerekem, én nem takarítgatom. A fékekkel nem voltam igazán elégedett a kapcsolatunk elején, de intéztem rá fémházas fékcsöveket és sport féktárcsákat valamint betéteket. Azzal már jó volt, felnőtt a motor erejéhez a fék is. A legjobban a motort imádtam benne. Ahogy üvöltött és tolt mint a csuda ahogy a gázra léptem. Azzal a mozdulattal együtt a kormányt is erősebben kellett fogni, mert a nyomatékának köszönhetően egy padlógáznál képes volt sávot váltani.

Ez volt az az autó sz életemben, a Skoda előtt amit kedvencemként emlegettem. Most a Skoda érkeztével, az lett az első, de ez nagyon közel áll-állt hozzám és nagyon jó szívvel gondolok rá vissza. Mostanában feltűnt a hasznaltauto.hu-n, motorhibásan, egy hajtókar csapágyat felkent, de már nem látom fent, Vámosatyán volt. elgondolkoztam rajta, hogy visszaveszem. Lehet lecsúsztam róla. Szerettem (volna) pedig.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr131484812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása