Változó kor

Címkék: 27 eastwood torino clint gran ladányben

2009.08.30. 00:46

Na nem mintha abba léptem volna, bár néha úgy érzem 18 éves korom óta benne vagyok, de mostanában pár dologról megváltozott a véleményem.

Az elején kezdve a Ladánybene 27 volt az amin elgondolkoztam, hogy eddig nem tudtak igazán jó reggae zenét csinálni, vagy én voltam finnyás az irányukba?! A fürdik a lelkem cimű számukkal engem meggyőztek mindenesetre és már nem vagyok úgy velük mint a Bon-Bon nevű szarcsimbókkal, hogy azonnal elkapcsolom  rádiót ha meghallom őket. Mindenesetre Szolnoki Péterről is kialakult egy kép amit az ország vezető szennylapja tovább "épitett" miszerint 39 évesen egy jól megállapitott összeggel nyugdijba vonult ez a zenész-paródia. Időrendben a második dolog az amit mindenki ismer és kb. 6 éves kora óta utál, mert a menzán igy sikerült kapcsolatot teremteni a finomfőzelékkel, aminek a neve is átverés. Gondoltam én az elmúlt 28 évben és ezt a paradigmát Siófokon sikerült megváltoztatnom egy remek főzelékfalóban, ebédidőben. Évekig eszembe sem jutot, hogy akár csak megkóstoljam, majd kétpofára zabáltam és elégedetten csettintettem, hogy elismerjem a szakács tudását. Sajnos azzal nem vagyok tisztában mennyire nagy kihivás egy ilyet "összeütni", de nagyon szeretem a főzelékeket, amiket még nagyanyámnál szerettem meg az ottani vakációk alatt. Jöhet a kelkáposzta, zöldborsó, szárazbab, paradicsomos káposzta vagy a spenót, de a finom az nem. Ezek után ez másként lesz! És ég valami: Clint Eastwood. Amikor láttam a Ford Fairlane kalandjait azt gondoltam, bekaphatja. Nem kedvelem a westernfilmeket, a sziv hidjain elaludtam, célkeresztben sosem szerettem lenni, majd jött a titokzatos folyón a millió dolláros bébi. Most pedig elkövetett egy olyan alkotást amit meg kell süvegelni, mert a Gran Torino olyan remek alkotás szinészileg és rendezőileg is amit el kell ismerni, valamint remek tükröt tart a társadalom elé ebben a kapcsolatoktól és barátságoktól mentes időszakban. Nagyon kellemes szórakozás volt, ajánlom mindenkinek, hogy rendeljen egy finomfőzeléket, majszolja be miközben a Gran Torino-t nézi és tuti, hgy közben fürdik a lelke!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr431347558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása