Körülbelül az autóval együtt születhetett a fenti sláger is valamikor a fénykorban. Aztán a pritsche dolgozni kezdett és csak emlékeiben éltek a nyugodt napok mert Felső-Ausztriában egy ács igáslovaként tengette mindennapjait. Egy ebay aukció során jutottam hozzá és természetesen fényképen sokkal jobban nézett ki mint élőben. A felújotom, kicsinositom verzió az első pillanatban érvényét veszitette és helyt adott a patkányban hagyom és lekeskenyitem lehetőségnek. Abban az időben (2006) még az ültetett buszok is ritkák voltak itthon, nemhogy a keskenyitett darabok, de a Kereszthidi Brothers megoldotta ezt a hiányzó láncszemet a magyar VW társadalomban. Ezek után lett a tavaszi Rajzás szinpada, az amúgy nem túl fényes plató.  Mutatós papucsokon gurult egészen addig mig napi használatú autó nem vált belőle itthon is, akkor a féltve őrzött Fuchs felniket ATS Porsche 924 tárcsák váltották amivel szerintem szintén remekül festett. Aki közelebről látta és tetanusz nélkül megúszta az esetet az talán emlékszik rá, hogy mintegy 1500 darab légy és pőcsik teteme volt elszáradva az első szélvédő mögött amihez nem nyúltam hozzá. Ez a darab a mai napig megdobogtatja a szivemet, mint egy remek olasz espresso.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr1001288638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása