DUB-tam egy hátast...

2008.11.08. 15:18

Ezt az autót szerintem mindneki ismeri aki nyitott szemmel jár Budapest útjain.Már többször figyeltem, de eddig csak autóból láttam. Most viszont nem tudtam a Star Kebabnál parkolni ezért sétálnom kellett és ebbe "botlottam". Ránézésre is nagy a kerék de a 26" méretnél majdnem megállt a szivem. Arra lennék kiváncsi egy ilyen kereket látva, hogy mennyire kényelmes, milyen az egyenesfutása és a gumisok mennyire örülnek ha látják és szerelniük kell?! Hálás feladat lehetett felrakni illetve leszerelni róla. Aki szereti élvezze, használja. Én inkább maradok a magas oldalfalnál, legalább annyit rugózzon az autó....

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr30757278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spike 2008.11.08. 21:10:23

Hány km után kophat el egy ilyen guma ?
igaz aki megteheti ne sajnálja ezt a luxust...
süti beállítások módosítása