Különleges esemény is színesítette a Bugin-t, ugyanis megfigyelők szerint egy ritka hegyi embert, a yeti-t vélték felfedezni a sorok között. Érdeklődő típusról van szó aki sokat készülhetett ide, hiszen remekül beszélte a német-angol-francia-héber-magyar nyelv kombinációját. Mikor megtudtam, hogy itt van, az életem árán is megpróbáltam lefényképezni, hiszen tudtam, hogy egy motoros láncfűrésszel a zsebében szaladgál és bárkit szétvág...

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr43040544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.16. 19:09:30

Jelentem, most hétvégén már sokkal hosszabb volt a szakálla. Amikor annak idején (hú, de régen) megismertem, épp egyáltalán nem volt neki...
süti beállítások módosítása