Fiat 850

2011.02.02. 19:15

A mostanában következő, régebbi autóimra vonatkozó bejegyzések kicsit szentimentálisak, vagy erőszakos hangvételűek lesznek. Ez persze nem jelenti azt, hogy becsukott szemmel kellene olvasni, csak volt olyan autóm amire ha rágondolok melegség tölti el a szivemet és van olyan is amitől sírni tudnék. (És nem azért mert a paksi mogyorót tépkedem a seggemből!)

Most így látva a malacot, le sem tagadhatom, hogy Pallagra jártam. Volt egy Miss Röfi, egy malac és egy malacka az autóim között. EZ volt az első autó amibe komolyabb motort varázsoltam a Havassy Motorsport segítségével. Remekül szedte a lábát, imádtam ahogy forog a motorja, remek darab lett. Esténként toltuk Opival keresztbe-kasba. Ha nem jött be egy kanyar mentünk vissza és rántottam rá újra jobbra vagy balra. Az eleje le volt kötve, pattogott mint tyúkszar a deszkán, üvöltött a négyleömlő, de fiatalon ez volt menő. Vagy inkább nem. Akkor már mindenki Ladát tolt, nekem csak ez volt. Ez korábban is jellemző volt, mikor mindenki Simsonnal járt én Babettával pengettem. Sajnos akkor nem volt macskánk, anyámmal éltem és nem voltam kemény. Most egyik sincs, anyám sem él velem, kemény sem vagyok. Egyébként ez volt az első autóm amit eladtam és utána azt gondoltam, hogy vissza kellene venni. Ez sajnos nem jött össze akkor. Sajnáltam ezt a gépet, egy rossz pillanatban elcseréltem egy E21 BMW-re, mert azt hittem menőbb. Pedig nem.

Ezen a képen az elba..ott James Hetfield én lennék olyan 60 kg-os koromban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr202634164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása