SprintR

2011.01.30. 08:10

Ha már szóba hoztam tegnap az ültetés-nyújtás kombót, akkor jöjjön a kedvencem! Sokat ültem benne, mentem vele 80 000 km-t kevesebb mint egy év alatt, egy rendes havi fizetést kifizettem bírságra, de nem bántam. Pestről magától hazatalált, a fővárosban pedig igazi rombolóként viselkedett. Csak az irányjelzőnegy pöccintés és engedtek is, vagy elég volt szitálni egyet a kormánnyal és mindenki berosált. A 14-ből át a DWC-be, majd 60-as, jöhet a 81-es, ahol a Helltől egész nap állt a p.csük, majd 13, és vissza valahova a Tétényi útra mert elmaradt egy írható CD.

A végén egy Újpest - Bőcs Magyar Kupa meccs, mert várnod kell este tízig. Az álom pedig, a Megyeri híd, kivilágítva, de ez már 18+! A gyógyszeres tábla pedig mindenhol utat nyitott...

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr892624523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása