Farsang ratro

2011.01.18. 19:02

Gyerekkorom képei között, valamint az orromban turkálva találtam ezeket a képeket. Óvodás, kisiskolás korom farsangi képei lesz az első csomag amit megosztok az érdeklődőkkel.

Még oviban vagyunk, de egy csoportot léptem feljebb, valamivel nagyobb tárházát biztosítva a lehetőségeknek, ahhoz, hogy igazi hülyévé varázsoljanak a szüleim. A varázslást elkezdték, csak lehet, hogy a Kőbányai iszogatása közben a gúnyát tévedésből rám adták.A képet nézve nem is értem miért nem én kaptam az ifjú Harry Potter szerepét...

Varázspálca, köpeny, álarc, csücsörítés, harizsnya, (ahogy nagyanyám mondta volna, esetleg a holpakkba csomagolna egy szendricset a cekkerbe) és a világverő csirkebőr szandi, melyből a vetőkrumpli méretű nagylábujjam lassan kikandikál. A KGST országok közül hazánk szandál nagyhatalom volt, szerintem. Vajon hány kisgyerek és kamasz életét keseríthette meg ez a kommunista remekmű.

Mára ennyi, holnap mutatok valami igazán jót, még az oviból...

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr552593899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása