...körbe, körbe. A német roncs 411-ből mentett motor állapotáról eddig nem esett itt szó. Tudni kell, hogy az óra az autóban 91 000 km-t mutat, tehát akár jó is lehet, valamint minden apró műanyag megtalálható rajta és teljesen gyárinak néz ki első pillantásra az egértanyát leszámítva. Csakhogy nem fordult át sem kézzel, sem szerszámmal erőltetve. Erről eddig nem szólt a fáma. Egy hete kezdődött amikor olajat fecskendezve a hengerekbe próbáltuk meg mozgásra bírni. Pár nappal később kapott mintegy 5 liter gázolaj az olaj helyére a forgattyús házba, majd a két flakon WD40 befecskendezése következett csütörtökön. Mozgatva csak keveset volt erőkarral és egy 5 kg-s kalapáccsal, egészen ma délutánig. Akkor már nem igényelte a kalapácsot, aztán pedig az erőkar nélkül szépen kézzel körbefordult. Hétfőn kap egy kis friss olajat, szelepállítást és indítómotoros forgatást. Ha ez megvan, jöhet a próbaindítás.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.