Isteni, szikra!

2010.10.02. 20:12

Kevesen tudják és szerintem még kevesebben hiszik el rólam, hogy autóvillamossági szakmunkás vizsgát tettem valamikor a kilencvenes évek derekán. Sikeresen! A szakmát azóta sem gyakoroltam igazán, talán csak hobbi szinten, de akkor is úgy, hogy minimum két embert hívogattam telefonon, hogy ez így vagy úgy. De a legtöbb esetben lett szikra, vagy valami és nem égett még le egy autóm sem az általam elkövetett munkák miatt. Most újabb kihívás elé állított a sors, ugyanis a John Deere a legváratlanabb helyzetben megállt anya alatt, az óvoda előtt. Benzin van, mert tegnap tankolt, viszont a fordulatszám mérő meg sem mozdult az indítózás alatt, gyanús. Az autó kötélen végezte én pedig fevettem a kesztyűt képletesen és ténylegesen is. Elosztó fedél le, megszakító hézag talán? És igen, ott már nincs meg a "villanás". Elosztó ki, megcsiszoltam, majd vissza. És ekkor ér a meglepetés, hogy az alaplapon nem tudom meghúzni a csavart, mert menetből jövet lett. Tartani tart, de megszorítani már képtelen, olyan mint a Loki az európai fociporondon, súlytalan. De előkerült egy másik alaplap, áthelyeztem akiet kellett, szemre, fülre beállítottam a gyújtást és már ketyegett is a kis boxer a váratlan esemény után. 5000 lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://ratro.blog.hu/api/trackback/id/tr762340137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása